Catalogusprijs
€ 40.160

Honda e

E.png

8,3 seconden

Van 0 tot 100 km/h

Tot 220 km

Maximaal bereik

31 minuten

Supersnel opladen*

* Oplaadtijden worden gemeten vanaf de waarschuwingsindicator voor een bijna lege batterij tot 80% met een 50 kW oplader.

Gemaakt voor  het stadsverkeer

De Honda ingenieurs hebben speciale aandacht besteed aan het verbeteren van de rijdynamiek om een aangename en intense rijervaring te kunnen waarborgen. De vloeistofgekoelde batterij bevindt zich onder de vloer en ligt centraal binnen de wielbasis van de auto. Dit levert een gewichtsverdeling van 50/50 en een laag zwaartepunt op voor een optimale wendbaarheid en stabiliteit.

 

50/50

verdeling

laag

zwaartepunt

4,3 m

draaicirkel

GRIP OP DE WEG

Het lage zwaartepunt en de stevige houding van de Honda e zorgt ervoor dat rollen van de carrosserie onder controle blijft, zodat de auto uitstekend bestuurbaar blijft op bochtige wegen. Honda-ingenieurs hebben gebruikgemaakt van een gepatenteerd onafhankelijk vierwielontwerp voor een comfortabele en verfijnde rit voor alle inzittenden.

 

GEWELDIGE WENDBAARHEID IN SMALLE STRAATJES

Voor een nog sportiever karakter beschikt de auto over achterwielaandrijving. Hierdoor hebben ook de voorwielen een grotere stuuruitslag. En als resultaat hiervan is de draaicirkel slechts 4,3 meter, zodat de Honda e extreem wendbaar is in smalle straatjes.

VORMGEVEN VAN DE TOEKOMST

 

We hebben de Honda e ontworpen door overal kritisch naar te kijken. Deze unieke auto is het eindresultaat van deze kritische benadering. Plezierig om in te rijden, veilig en aantrekkelijk voor het oog. De Honda e is de belichaming van de manier waarop we vandaag de dag rijden... en in de toekomst

 

STRAKKE, STIJLVOLLE VORMGEVING

 

Verzonken handgrepen. Een discrete aanraking.

Opvallende stijlelementen die het strakke, gestroomlijnde profiel van de Honda e accentueren, waaronder ‘verzonken’ handgrepen. De handgrepen liggen verzonken in de carrosserie, en komen naar buiten wanneer u wilt instappen.

 

 

Spiegelsysteem met zijcamera's

Het spiegelsysteem met zijcamera's is een vervanging van de conventionele portierspiegels. Het systeem beschikt over compacte camera's die live-beelden weergeven op twee beeldschermen van 6 inch in de auto. Aan beide kanten van het dashboard zijn deze beeldschermen ergonomisch geplaatst voor een natuurlijk gevoel en uitzicht voor de bestuurder. De zichtbaarheid van de ‘Normale weergave’ en de ‘Breedbeeldweergave’ is verbeterd voor een nog breder gezichtsveld en kleinere dode hoeken.

 

WELKOM THUIS

Het moderne minimalistische interieur van de auto maakt gebruik van tactiele, eigentijdse materialen. Dit ruime, overzichtelijke interieur zorgt voor een comfortabel lounge-gevoel.

 

Plek voor ontspanning

Het ruime interieur voelt aan als een comfortabele lounge. Een kalm interieur zonder overbodige dingen en met een modern uiterlijk zorgt voor een relaxte sfeer. Maximale beenruimte en zeer comfortabel.

Ruimte overal

Er is ook geen centrale console, dus voelt het interieur nog breder aan. Dit ruimtelijke gevoel wordt nog verder versterkt door de platte vloer aan de voor- en achterzijde van het interieur. Ga op de comfortabele stoelen zitten en geniet van het brede instrumentenpaneel, en krijg het gevoel alsof u aan een soepele ruimtereis begint.

Nog meer ruimte

Met een kofferbak van maar liefst 171 liter hebt u ontzettend veel ruimte. Klap de achterbank in om nog meer plaats te maken voor bagage en andere grote artikelen. De Honda e is ontworpen met een flexibel interieur.

Ziet er compact uit, levert grootse prestaties

Het ontwerpen van het interieur blijft maar doorgaan, zodat passagiers die op de achterbank van de Honda e zitten, worden verwend met een uitstekend comfort en veel beenruimte.

Blijf altijd verbonden, waar dan ook

Blijf verbonden dankzij de twee LCD-infotainmentaanraakschermen van 12,3 inch op het digitale dashboard over de volledige breedte. U en uw passagier hebben eenvoudig toegang tot slimme apps en services, en er kunnen onafhankelijk twee apps naast elkaar worden gebruikt. De intuïtieve interface kan als een smartphone worden gebruikt, met swipebediening waarmee inhoud eenvoudig van het ene naar het andere beeldscherm kan worden overgebracht. Dit betekent dat uw passagier navigatiegegevens naar de bestuurder kan swipen en vervolgens naar een afspeellijst kan zoeken.

 

Het grotere plaatje

Aan beide kanten van het dashboard zijn de beeldschermen van het spiegelsysteem met zijcamera's ergonomisch geplaatst voor een natuurlijk gevoel en uitzicht. Het spiegelsysteem met camera's in het midden* geeft beelden van een achteruitrijcamera weer voor een nog breder zicht op de voertuigen achter u.

* Beschikbaar op de Honda e Advance

 

Opladen

Elektrische aansluitingen voor wanneer dit nodig is: uw Honda e beschikt naast andere aansluitingen over een stopcontact van 230 V. Hiermee kunt u telefoons, tablets, computers en nog veel meer opladen. U hoeft niet thuis te zijn om u thuis te voelen.

 

Lederen stuurwiel

Het lederen stuurwiel is luxe en sportief tegelijk, en u hebt veel van de bedieningselementen binnen handbereik. Zodoende kunt u eenvoudig meerdere taken tegelijkertijd uitvoeren, en kunt u uw ogen op de weg houden.

 

Kies uw aandrijving

De dynamische rijkenmerken van de Honda e kunnen nog verder worden verbeterd door de'Sportmodus' te selecteren, die de prestaties verbetert door een snellere acceleratierespons. De Sportmodus past ook de ophanging aan voor een nauwkeurigere besturing bij het nemen van bochten.

 

MEER VERMOGEN VOOR U

De Honda e is voorzien van een krachtige elektromotor die een vermogen van 154 PK en een koppel van meer dan 315 Nm levert. De accu met een vermogen van 35,5 kW⋅h in de Honda e is een van de meest compacte accu's in deze klasse, en draagt bij aan een uitzonderlijke balans tussen een laag gewicht, de mogelijkheid voor snel opladen en een bereik van 200 km - ideaal voor woon-werkverkeer.

 

ÉÉN PEDAAL TOTALE CONTROLE

De Single Pedal Control is ontwikkeld voor rijden in de stad, en hiermee kunt u de Honda e versnellen en vertragen met behulp van het gaspedaal. Wanneer het pedaal wordt ingetrapt, trekt de auto normaal op, en als u het pedaal loslaat, wordt er automatisch regeneratief remmen toegepast, waardoor de auto afremt. Single Pedal Control maakt rijden in stedelijke omgevingen eenvoudiger, en biedt een naadloze rijervaring waarbij de bestuurder maximale controle heeft. Het rempedaal is bedoeld voor noodstops.

 

BEREKEN UW INRUILPRIJS

Weten hoeveel uw huidige wagen waard is? Vraag snel de waardebepaling van uw huidige wagen aan.

Nieuws

 

#
Honda zet zich in voor een koolstofarme toekomst met geavanceerde elektrische aandrijflijnen voor al onze Europese modellen
#
Herziene e:HEV-aandrijflijn verbetert de rijeigenschappen en zorgt voor meer vermogen met behoud van optimale energie-efficiëntie. Nieuw Advance Sport-model introduceert exclusieve styling- en afwerkingsopties. Geüpdatet Jazz e:HEV-aanbod met een…

 

Sluit venster

U heeft gekozen voor
* Uw gegevens worden alleen gebruikt door de Honda-dealer voor marketing en promoties. Uw gegevens worden niet gedeeld met andere partijen. U kunt zich hiervoor ten alle tijden afmelden door een email naar ons te sturen, hierdoor zal u niet meer op de hoogte gehouden worden door ons.
Please wait...